Bezoek de website van Master Spas Bezoek de Michael Phelps zwemspa website Bezoek de H2X Fitness zwemspa website Bezoek de Michael Phelps Chilly GOAT Tub van Master Spas website Bekijk de Michael Phelps Chilly GOAT Tub van Master Spas

Ontvangers van de Michael Phelps Swim Spa by Master Spas Go After Your Goals Sponsoring bereiken doelstellingen zwemseizoen 2014 voor leeftijdsgroep

Palo Alto Stanford Aquatics - Dana Kirk Zwemmen

3 juli 2014

Palo Alto Stanford Aquatics - Dana Kirk Swimming (PASA-DKS) toonde de wereld hun passie voor zwemmen en ging ervandoor met een sponsoring van $5.000 in de Go After Your Goals Video Contest. Het doel van de wedstrijd, die werd georganiseerd door Michael Phelps Swim Spas by Master Spas in samenwerking met USA Swimming, was het creëren van een forum voor teams om hun passie voor de zwemsport te laten zien en het belang van het stellen en nastreven van hun doelen.

PASA-DKS deed precies dat! Samen met individuele zwemmersdoelen stelde het team een ambitieus doel om het aantal zwemmers dat deelnam aan de sectiekampioenschappen in 2014 te verdubbelen, van vijf naar tien. Coach Dana Kirk realiseerde zich dat ze meer drooglandtraining nodig hadden om hun doelen te bereiken.

"We zijn een kleine club met beperkte middelen, dankzij de sponsoring konden we drooglandtrainingsapparatuur kopen die we eerder niet hadden, waaronder zeven spinfietsen en gymnastiekringen," zei Kirk. "Drooglandtraining speelt een belangrijke rol bij het vergroten van zowel kracht als uithoudingsvermogen en crosstraining houdt trainingen interessant voor de kinderen."

De zwemmers van PASA-DKS maakten optimaal gebruik van de nieuwe uitrusting; ze kwamen zelfs naar de training om op het droge te trainen op dagen dat ze door de regen niet konden zwemmen. Hun toewijding en harde werk wierpen hun vruchten af met tien zwemmers die zich kwalificeerden voor de sectiekampioenschappen.

Volgens Kirk is het beste deel van de wedstrijd de manier waarop het team bij elkaar kwam.

"Een van de uitdagingen van het zwemmen in leeftijdsgroepen is dat er veel verschillende niveaus binnen het team zijn, wat het moeilijk kan maken voor de groep om een band op te bouwen omdat iedereen aan individuele doelen werkt," zei Kirk. "Het proces van het maken van de video bracht ze echt samen om naar een gemeenschappelijk doel toe te werken en het stelde twee van de oudere zwemmers in staat om een leiderschapsrol op zich te nemen."

Het team genoot zo van de ervaring van het maken van de wedstrijdvideo dat ze een vervolg gaven met een video om "dank je wel" te zeggen en om Master Spas de impact van de sponsoring te laten zien.

"Michaels toewijding om zijn doelen te bereiken was de inspiratie voor de promotie, dus het was lonend om te zien hoe de kinderen het sponsorschap gebruikten om hun doelen te bereiken," zei Bob Lauter, CEO van Master Spas, "we zijn enthousiast om Michael te zien terwijl hij zijn doelen blijft nastreven."

Met de Michael Phelps Swim Spas productlijn wil Master Spas zowel fitness- als wedstrijdzwemmers de mogelijkheid bieden om thuis te trainen en hun doelen te bereiken.

Swim Spa achtertuin planningsgids
Ontvang uw planningsgids voor de achtertuin!